דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברה לשרותי ניקיון 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 1497 פעמים ]

בבואנו לבחור חברה המתמחה בשירותי ניקיון, לבית או למשרד, מומלץ למצוא חברה שתצור אצלנו את שביעות הרצון הגבוהה ביותר. תמורה נאותה הינה שונה ממקרה למקרה. יש שיבחרו בחברת ניקיון בעלת ותק ואחרים לעומתם יבדקו את סוג המכשור שיש לה. מסיבה זו מומלץ לדעת מה הקריטריונים שעל פיהם רצוי לבחור חברת ניקיון, ולהחליט בהתאם לסדר העדיפויות הרצוי.

מתודת החיפוש
הצורה הטובה ביותר להתחיל בחיפוש היא ליצור קשר עם חברות בעלות המלצות. כלומר, לפני שבוחרים חברה באופן מקרי ממדריכים פרסומיים או מהאינטרנט יש לבדוק האם חברים או שכנים, בעלי דרישות דומות לשלכם, יכולים להמליץ על חברה עימה הם עובדים.

אם אי אפשר לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים, בקשו מהחברה אליה פניתם כי היא תספק ממליצים על פי דרישתכם. בקשו לקבל לידיכם מכתבי המלצה של לקוחות מרוצים של החברה ובמקרים מסויימים אף לשוחח איתם.  עוד אפשרות להתרשם מיכולתה של הבחרה: אם מדובר בחברה המטפלת בנכסים הקרובים למקום מגוריכם – יש טעם לבקר במקום להתרשם במו עינכם מטיב השירות.

את חברות הניקיון בדקו על פי הצרכים הייחודיים שלכם: האם יש פריטים ייחודיים שזקוקים לטיפול מדי שבוע? האם יש בבית אריחים ייחודיים הדורשים מכשור ותכשירים ספציפיים? קיימות חברות המציעות מגוון של שירותים, ובמקביל אליהן חברות בניקיון בתחומים ספציפיים. מחד, חברה המתמחה תחום ספציפי יכולה לתת לכם מענה מקצועי הולם לצרכיכם. כך לדוגמה, חברה המתמחה בניקיון שטיחים עדיפה על פני מי שאינה בעת ניסיון בנושא. מאידך, חברות ניקיון שמציעות מספר סוגי שירותים יכולות לבצע את השירותים במקביל ולחסוך לכם זמן, ולעיתים גם כסף.

עוד דבר שכדאי להסדיר הוא החוזה לביצוע הניקיונות. למשל,  חשוב להסדיר את נושא תכולת העבודה והתשלום. כדאי מאוד לעמוד על כך שיישלח אליכם פירוט מלא של הפריטים שיש לנקות, במשך כמה זמן ועד מתי ייערך הניקיון ומה הם תנאי התשלום. לא פעם, יש חילוקי דעות בין חברת הניקיון לבין שוכרי השירות ביום הניקיון עצמו. כדי שמצבים מסוג זה לא ישנו, רצוי לדרוש כי תשלח אליכם הצעת עבודה מפורטת. דבר זה יסייע לכם גם להשוות חברות הניקיון לצורך קבלת ההחלטה באיזו חברה לבחור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב